Digital vejleder

Herlev Kommunes Digitale Vejleder holder sommerferie i ugerne 29, 30 og 31. Har du brug for hjælp til at finde vej i det digitale system?

Har du brug for vejledning i denne periode, kontakt da Borgerservice på borgerservice@herlev.dk eller ring på tlf.: 4452 7060 på alle hverdage mellem kl. 9:00-14:00.

Den digitale vejleder er din personlige guide til selvbetjeningsløsninger som MitID, Digital Post og borger.dk.

Maria Lohse er Herlev Kommunes digitale vejleder. Hun har en baggrund som informationsspecialist og mange års erfaring med at hjælpe borgere med digitale løsninger.

Hvad kan du få hjælp til?

  • Aktivering og brug af MitID
  • Oprettelse og brug af Digital Post
  • Vejledning i digital selvbetjening på fx borger.dk og e-Boks
  • At komme i gang med en digital ansøgning
  • At finde oplysninger, du skal bruge til ansøgninger og lignende
  • Hjælp til at bruge Mit Betalingsoverblik

Er du i tvivl, om den digitale vejleder kan hjælpe dig? Ring gerne og få en uforpligtende snak på 51 16 77 40 eller send en mail til digitalvejleder@herlev.dk 

Hvad kan den digitale vejleder ikke hjælpe med?

  • Opsætning af dine private elektroniske enheder (fx mobil, tablet, computer)
  • Nethandel og køb på internettet
  • Rådgivning om indholdet af juridiske dokumenter

Herlev Kommune tilbyder også

En Ældrevejleder, der hjælper ældre borgere med råd og vejledning.

Læs mere om ældrevejlederen

En borgerrådgiver, der kan hjælpe, hvis du oplever problemer i kontakten med kommunen

Læs mere om borgerrådgiveren

Kontakt den digitale vejleder

Mød Maria til en personlig samtale uden at bestille tid på følgende steder og tidspunkter:

Rådhus Hjortespring, Jobbutikken

  • Mandag kl. 9.00–10.30

Herlev Bibliotek 

  • Onsdag kl. 10.00–13.00

Herlev Rådhus, Borgertorvet, 1. sal

  • Fredag kl. 9.00–12.00

Du kan også: